Awakenings komt met campagne om de industrie te beschermen

News
// 18 november 2020
#technotogether

We hoeven je niet te vertellen de de evenementenindustrie nagenoeg stil staat. Clubs verdwijnen, banen gaan verloren en dansvloeren over de hele wereld zijn leeg. Er dreigt een hele cultuur te verdwijnen waar wij bij Mellowed zo van houden.

Zodra bedrijven en creatieve instituten deze crisis niet overleven zal er veel talent verloren gaan. Denk aan fotografen, dansers, kunstenaars, DJ’s, geluid en licht professionals, productie crews, leveranciers, barpersoneel, club managers en vele andere banen en organisaties. De vraag is nu of festivals en clubs volgend jaar nog het risico kunnen lopen als er geen zekerheden zijn. Zodra het wel weer mag, wie gaat erin investeren? Hoe zal dit onze cultuur beïnvloeden?

#TechnoTogether

Het initiatief voor deze campagne is afkomstig van Awakenings: “Het is tijd om de handen ineen te slaan. We moeten ons laten horen in de wereld die uiteen lijkt te vallen. Techno is momenteel misschien niet in clubs, maar het leeft voort en komt terug. Daar zijn we van overtuigd. Terwijl de wereld steeds verder lijkt te polariseren, vormt techno voor velen een verbindende factor. Laten we met z’n allen sterk staan en onze industrie beschermen en behouden.”

Onder de noemer #TechnoTogether is een video gemaakt voor iedereen die werkt in, of betrokken is bij de techno cultuur. Zij steken daarmee vrijwel iedereen die iets heeft met techno, een hart onder de riem: van luisteraars tot ravers, van artiesten tot festival en club crews, van agenten tot managers en leveranciers.

Naast de video is er artwork ontwikkeld dat door artiesten en andere techno-liefhebbers kan worden gebruikt om de campagne te ondersteunen: http://techno-together.com

Gebruik #TechnoTogether om de moed erin te houden!