Hit or miss? Damesslipje dat vibreert wanneer er gescoord wordt op WK

Voetbal wordt altijd ingezet als een sport dat mensen over de hele wereld bij elkaar brengt. Nu het WK in volle gang is, zijn er naast de opvallende uitslagen ook héél wat opvallende commercials van bedrijven die op het WK voetbal inspelen. De één doet dit geniaal, de ander had er misschien net wat beter over moeten nadenken. Vicky Form, een Mexicaanse fabrikant van lingerie heeft een damesslipje op de markt gebracht dat gaat vibreren wanneer er gescoord wordt op het WK voetbal.

Hit or miss

Het damesondergoed moet van het voetbaltoernooi – vaak alleen een feest voor de bierzuipende, heteroseksuele man- iets leuks worden voor zowel man als vrouw. De reclame laat een vrouw zien die duidelijk geïrriteerd is om haar partner’s obsessie voor voetbal. Vervolgens wordt het koppel door een paar mannen en vrouwen in witte pakken naar een testcentrum meegenomen om samen een wedstrijd te kijken terwijl de vrouw de ‘Siente el Juego’ draagt. Steeds wanneer een speler in kansrijke positie komt begint het damesslipje te vibreren, wat de vrouw dus ‘plezier’ geeft.

Nu is vibrerend ondergoed natuurlijk niets nieuws, maar om het in te zetten om voetbal aantrekkelijk te maken voor vrouwen is dat zeker wel. Er is wereldwijd veel kritiek geuit over de Siente el Juego en vooral als seksistisch  gezien. Wat denk jij als je onderstaande video ziet? Plat, ordinair, vrouwonvriendelijk of juist grappig en handig?

Source :
Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *