Ons doel is het boeien van de doelgroep met toffe unieke content. Content dat zowel redactioneel als commercieel ingezet kan worden. Als het maar boeit.

Als nieuwe autoriteit in de social scene nemen wij bezoekers mee in de belevingswereld van bijzondere vriendschappen, relaties, feestjes, festivals en bijbehorende lifestyle en fashion. Ons hele concept is gebaseerd op het prikkelen van álle zintuigen om zo de ultieme ervaring te creëren. De doelgroep, jongvolwassen van 18-30 met een aanzienlijke participatie in de ‘social scene’, wordt minder snel warm van bezittingen als wel van ervaringen. Momenten dat alle zintuigen geprikkeld worden die je je leven lang bij je houdt. En als bezittingen daarbij kunnen helpen, prima. Maar het staat niet langer op de eerste plek.

Wij begrijpen dit als geen ander. Daarom zetten we onze creativiteit en bereik graag in voor het promoten van mooie merken.

Interesse in een samenwerking die zich richt op full-on levensgenieters, bij wie het glas altijd halfvol is, dol zijn op muziek en graag bij zonsopgang pas gaan slapen? Neem contact met ons op!

Bij Mellowed zijn we dol op pakketjes, echter het opsturen van een product betekent niet dat we er automatisch een artikel over schrijven. Zeker zijn van plaatsing? De beller is sneller.